Welcome......

welcome to my blogger...
have a nice day..
don't forget to smile and be happy always..

Wednesday, December 9, 2009

hapi....hehe

now i'm realy hapi....together with my bf..
he's so lovely...
4 da 1st tm i meet some1 like that..
i'll never let him go..
i really love him full of my soul..
hehe...he really make me hapi..my life more better now than b4..
i hope it'll continuously until d end of my life..
syg sgt dgn dia..but now, mcm2 dugaan..
1 of my xbf 1 back 2 me..but i ignored ja..hehe
coz 4 me..he's that person that created 4 me..
he's the person i waiting for..
my bf is my hubby...
now, we apart...
he's in kk and me at village..
in 1 month we'll never meet..
hhuhuuhu...rindunya kat my hubby..
abg...syg rindu sgt dgn abg...huhuhu...
i love u abg..

1 comment:

  1. hehe..ma ksh syg abg...mmmuuuaaahhh!!!..hubby syg pn ni sgt2 sygkn syg..sgt2 rndukn syg..i love u so much too..mmmuuuaaahhh!!!!...hehe..smoga hbgn kta b'trusan hngga akhir hyt kta..amiinn...:-)

    ReplyDelete